Rusza nowa kampania reklamowa mBanku
mBank startuje z intensywną kampanią reklamową, której celem jest zakomunikowanie darmowego eKONTA z bezpłatnymi przelewami przez Internet.
Kampania telewizyjna rozpoczyna się 3 marca br. i jest nową odsłoną znanego już odbiorcom spotu z serii: „Nie musisz wierzyć reklamie”. Wiara w reklamę to naiwność, dlatego mBank zachęca do samodzielnego sprawdzenia na www.mBank.pl informacji o darmowym eKONCIE. Kampania podkreśla brak opłat za prowadzenie rachunku, bezpłatne przelewy, darmową kartę debetową Visa Electron, ponad 2400 bezpłatnych bankomatów w Polsce i wszystkie zagraniczne bez prowizji.
Kampania telewizyjna potrwa do 30 marca br. i będzie widoczna w stacjach – TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN24, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych.
Wsparciem dla kampanii telewizyjnej jest kampania internetowa „Absolutne eKONTO”, z którą internauci mogą zapoznać się na najważniejszych, polskich portalach – Onet.pl, Interia.pl, Wirtualnapolska.pl, o2.pl, Nasza-klasa.pl, Bankier.pl.
Kreację przygotowała agencja Czteryczwarte Reklamę wyreżyserował Ryszard Brylski, operatorem był Krzysztof Ptak. W roli Księdza wystąpił Grzegorz Sierzputowski. Obecność mBanku w TV zaplanował dom mediowy Vizeum.