Ruszyła nowa kampania reklamowa Kredytu Domowego Polbanku
Wczoraj rozpoczęła się nowa kampania reklamowa mieszkaniowego Kredytu Domowego Polbanku. Jej celem jest podkreślenie atrakcyjnych warunków udzielania kredytu, wynikających zarówno ze sposobu obliczania zdolności kredytowej, jak i oprocentowania.
– Poprzez kampanię chcemy pokazać, że Kredyt Domowy Polbanku pozwala klientom spełnić swoje marzenia o własnym M i kupić mieszkanie większe niż się spodziewali. Wyjątkowo atrakcyjne warunki przyznawania kredytu oraz indywidualne podejście Polbanku do każdego z klientów, umożliwiają im uzyskanie jednej z najwyższych w tej chwili na rynku kwot kredytu – mówi Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu. Innymi słowy z Kredytem Domowym w Polbanku każde marzenie staje się realne – dodaje.
Poza podkreślaną w kampanii wyższą niż w innych bankach zdolnością kredytową, Kredyt Domowy charakteryzuje się także konkurencyjnym oprocentowaniem oraz brakiem prowizji za jego przyznanie (dotyczy wniosków złożonych do 31.12.2007 r. z wyjątkiem kredytu hipotecznego na dowolny cel – tzw. pożyczki hipotecznej). Nowej kampanii towarzyszy również zmiana okresu kredytowania – został wydłużony z 35 aż do 40 lat oraz podwyższenie wieku kredytobiorcy do 75 lat. Co więcej, Polbank akceptuje dochody pochodzące z różnych źródeł (umowa o pracę, działalność gospodarcza, umowy zlecenia / o dzieło, emerytura) oraz nie wymaga ubezpieczenia niskiego wkładu własnego.
Spoty emitowane w ramach nowej kampanii Polbanku mają długość 30’’. Można je oglądać na antenie TVP1, TVP2 oraz Polsatu i TVN. Najnowsza reklama, podobnie jak wszystkie dotychczasowe kampanie reklamowe i akcje marketingowe Polbanku, została utrzymana w czarno-białej konwencji. Reżyserem spotu był Piotr Mikucki. Intensywna kampania telewizyjna będzie wsparta także ogólnopolską kampanią prasową. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy OMD Macroscope.