Skuteczna promocja ING OKO

 

ING Bank Śląski należy do ścisłej czołówki banków w Polsce dynamicznie zwiększających udział na rynku depozytów. Wysokie oprocentowanie i nowoczesne produkty to powody dla których klienci przynoszą i przenoszą do banku swoje oszczędności.

Flagowym produktem ING Banku Śląskiego jest Otwarte Konto Oszczędnościowe. W ramach promocji „PREMIA ZA DOPŁATY” tylko w ciągu dwóch miesięcy (od 23 maja do 22 lipca br.) ING Bank Śląski zgromadził na nim depozyty o wartości około 2,2 mld zł.

Bank oferował o 2 pkt. proc. wyższe oprocentowanie dla nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe prowadzone w złotych (4,50% lub 4,75% dla kwot powyżej 100 tys. zł + dodatkowo 2%).

Kampania promocyjna przyciągnęła zamożniejszych klientów, z dwukrotnie wyższym saldem depozytów, niż osoby, które zdecydowały się skorzystać z oferty oszczędnościowej ING Banku Śląskiego w poprzednich miesiącach. Pozyskani klienci są o około 7 lat młodsi, niż typowy klient ING Banku Śląskiego.

ING Bank Śląski notuje dynamiczny wzrost oszczędności klientów od lipca ub.r. Nastąpiła wówczas gruntowna przebudowa oferty depozytowej zarówno Otwartego Konta Oszczędnościowego, jak i lokat terminowych. ING Bank Śląski postawił na prostą i przejrzystą budowę produktów oraz konkurencyjne oprocentowanie już od pierwszej złotówki. Jedyny próg podwyższający oprocentowanie to 100 tys. zł.

Otwarte Konto Oszczędnościowe jest bardzo wygodną i opłacalną formą lokowania przejściowych nadwyżek finansowych. Oprócz wysokiego oprocentowania (4,00% od pierwszej złotówki i 4,25% dla kwot od 100 tys. zł) pozwala na swobodne dysponowanie środkami, które można pobrać w dowolnym momencie, w dowolnej wysokości i to bez utraty odsetek. Zarówno wypłaty z Otwartego Konta Oszczędnościowego jak i wpłaty mogą być realizowane bez ograniczeń. Odsetki kapitalizowane są miesięcznie, co dodatkowo uatrakcyjnia oprocentowanie. Otwarcie i obsługa Otwartego Konta Oszczędnościowego jest bezpłatne i możliwe zarówno w oddziałach banku jak i za pośrednictwem internetu czy telefonu.

Na koniec I półrocza 2005 ING Bank Śląski prowadził 680,6 tys. Otwartych Kont Oszczędnościowych. Dla porównania na koniec czerwca 2004 roku ich liczba wynosiła 340,9 tys. rachunków.