TUW SKOK Firmą Przyjazną Klientowi

Kapituła kolejnej edycji Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi po raz drugi przyznała godło oraz tytuł laureata Programu Towarzystwu Ubezpieczeń Wzajemnych SKOK. Program organizowany jest corocznie przez Instytut Zarządzania przy współpracy z partnerami m.in. TNS OBOP.

Ma on charakter ogólnopolski i skupia firmy oraz instytucje, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi swych klientów i skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem.

Do cech wyróżnionych w Programie, którymi TUW SKOK może się pochwalić należą:

  • umacnianie pozycji firmy na rynku- uświadamia ważność poziomu obsługi klienta
  • weryfikuje i udoskonala procesy związane z obsługą klienta,
  • tworzy prestiż firmy i instytucji poprzez potwierdzenie wysokiej jakości obsługi klientów i skuteczności realizowania założeń strategii zarządzania sprzedażą,
  • promuje profesjonalne rozwiązania polityki zarządzania relacjami z klientem.

Zgodnie z regulaminem Programu, TUW SKOK ma prawo wykorzystywania godła Programu Firma Przyjazna Klientowi w celach marketingowych m.in. przy procesach sprzedażowych, we wszelkich materiałach informacyjnych kierowanych do wewnątrz i na zewnątrz firmy.