Udany rok dla mBanku

Rok 2004 był dla mBanku czasem szybkiego rozwoju oferty produktów i usług oraz bardzo wysokiej dynamiki przyrostu liczby klientów.

mBank w liczbach (16 grudnia 2004):

  • 750 tys. klientów
  • 948 tys. rachunków, w tym 90 tys. mBiznes
  • 2,87 mld zł depozytów
  • 705 mln zł przyznanych kredytów
  • 22,3 tys. wydanych kart kredytowych
  • 538 tys. wydanych kart płatniczych
  • 74,5 tys. klientów SFI
  • 352 mln zł w SFI
  • 5,7 tys. sprzedanych polis ubezpieczeniowych

W ciągu 12 miesięcy liczba klientów wzrosła o 40 proc., a liczba rachunków aż o 45 proc. mBank jest obecnie 7 bankiem detalicznym w Polsce pod względem liczby rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

Oferta mBanku w 2004 została poszerzona o:

  • eMax plus
  • usługę mBilans
  • produkty IKE
  • kredyt ratalny plus
  • kredyt konsolidacyjny w ramach mPlanu
  • mBiznes debet do tej pory dopuszczalne saldo debetowe
  • cobrandowe karty kredytowe: wpKarta Visa Classic i mBank Euro
  • produkt emerytalny OFE Online
  • ubezpieczenie mieszkaniowe i wypadkowe (NNW).

– Początkowo mBank pozycjonował się jako wirtualny banku depozytowy, oferujący jedynie podstawowe produkty bankowe o najwyższym oprocentowaniu i bez opłat. W ciągu prawie 4 lat działalności, w skutek ciągłego zwiększania się bazy klientów oraz zmian zachodzących na rynku, mBank przekształcił się w instytucję finansową pierwszego wyboru posiadającą w ofercie najlepsze bankowe i nie-bankowe produkty finansowe o konkurencyjnym oprocentowaniu i niskich opłatach –  mówi Piotr Gawron, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony