Udany rok dla mBanku

Rok 2004 był dla mBanku czasem szybkiego rozwoju oferty produktów i usług oraz bardzo wysokiej dynamiki przyrostu liczby klientów.

mBank w liczbach (16 grudnia 2004):

  • 750 tys. klientów
  • 948 tys. rachunków, w tym 90 tys. mBiznes
  • 2,87 mld zł depozytów
  • 705 mln zł przyznanych kredytów
  • 22,3 tys. wydanych kart kredytowych
  • 538 tys. wydanych kart płatniczych
  • 74,5 tys. klientów SFI
  • 352 mln zł w SFI
  • 5,7 tys. sprzedanych polis ubezpieczeniowych

W ciągu 12 miesięcy liczba klientów wzrosła o 40 proc., a liczba rachunków aż o 45 proc. mBank jest obecnie 7 bankiem detalicznym w Polsce pod względem liczby rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

Oferta mBanku w 2004 została poszerzona o:

  • eMax plus
  • usługę mBilans
  • produkty IKE
  • kredyt ratalny plus
  • kredyt konsolidacyjny w ramach mPlanu
  • mBiznes debet do tej pory dopuszczalne saldo debetowe
  • cobrandowe karty kredytowe: wpKarta Visa Classic i mBank Euro
  • produkt emerytalny OFE Online
  • ubezpieczenie mieszkaniowe i wypadkowe (NNW).

– Początkowo mBank pozycjonował się jako wirtualny banku depozytowy, oferujący jedynie podstawowe produkty bankowe o najwyższym oprocentowaniu i bez opłat. W ciągu prawie 4 lat działalności, w skutek ciągłego zwiększania się bazy klientów oraz zmian zachodzących na rynku, mBank przekształcił się w instytucję finansową pierwszego wyboru posiadającą w ofercie najlepsze bankowe i nie-bankowe produkty finansowe o konkurencyjnym oprocentowaniu i niskich opłatach –  mówi Piotr Gawron, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.