Udany rok dla mBanku
Rok 2004 był dla mBanku czasem szybkiego rozwoju oferty produktów i usług oraz bardzo wysokiej dynamiki przyrostu liczby klientów.
mBank w liczbach (16 grudnia 2004):
- 750 tys. klientów
- 948 tys. rachunków, w tym 90 tys. mBiznes
- 2,87 mld zł depozytów
- 705 mln zł przyznanych kredytów
- 22,3 tys. wydanych kart kredytowych
- 538 tys. wydanych kart płatniczych
- 74,5 tys. klientów SFI
- 352 mln zł w SFI
- 5,7 tys. sprzedanych polis ubezpieczeniowych
W ciągu 12 miesięcy liczba klientów wzrosła o 40 proc., a liczba rachunków aż o 45 proc. mBank jest obecnie 7 bankiem detalicznym w Polsce pod względem liczby rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.
Oferta mBanku w 2004 została poszerzona o:
- eMax plus
- usługę mBilans
- produkty IKE
- kredyt ratalny plus
- kredyt konsolidacyjny w ramach mPlanu
- mBiznes debet do tej pory dopuszczalne saldo debetowe
- cobrandowe karty kredytowe: wpKarta Visa Classic i mBank Euro
- produkt emerytalny OFE Online
- ubezpieczenie mieszkaniowe i wypadkowe (NNW).
– Początkowo mBank pozycjonował się jako wirtualny banku depozytowy, oferujący jedynie podstawowe produkty bankowe o najwyższym oprocentowaniu i bez opłat. W ciągu prawie 4 lat działalności, w skutek ciągłego zwiększania się bazy klientów oraz zmian zachodzących na rynku, mBank przekształcił się w instytucję finansową pierwszego wyboru posiadającą w ofercie najlepsze bankowe i nie-bankowe produkty finansowe o konkurencyjnym oprocentowaniu i niskich opłatach – mówi Piotr Gawron, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.