Uproszczona formuła aktywacji zdalnych kanałów w MultiBanku

MultiBank wprowadza nowy sposób aktywacji kanałów zdalnych umożliwiających zarządzanie produktami bankowymi. Według uproszczonej formuły aktywacja kanałów Internet, telefon, SMS i WAP jest możliwa w czasie pierwszej rozmowy telefonicznej z operatorem multilinii, a nie jak dotychczas, dopiero po jego oddzwonieniu. Warunkiem koniecznym uaktywnienia kanałów zdalnych jest posiadanie aktywnej listy haseł jednorazowych.

Klient dzwoniący na multilinię po przejściu standardowej procedury identyfikacyjnej zostaje przekierowany do tzw. Automatycznego Serwisu Telefonicznego, gdzie podaje wskazane hasło z listy haseł jednorazowych. Poprawna identyfikacja oraz podanie prawidłowego hasła pozwala na ustanowienie telekodu, a tym samym aktywację kanału.

Ustanowienie telekodu jest niezbędne do ustalenia haseł do wszystkich pozostałych zdalnych kanałów dostępu, czyli Internetu, SMS i WAP. Wprowadzona modyfikacja umożliwia także szybkie odblokowanie hasła dostępu do multilinii po jego zapomnieniu, bądź zablokowaniu.

Aktywna lista haseł jednorazowych wydawana jest klientom otwierającym MultiKonto w Centrach Usług Finansowych MultiBanku. Pozostali otrzymujący listy haseł jednorazowych za pośrednictwem poczty, mogą dokonać jej aktywacji za pośrednictwem multilinii lub w Centrach Usług Finansowych.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony