Zmiany w serwisie bankowości internetowej Citibank Online

Od 4 grudnia 2005 r. zmianie ulegnie sekcja „Obsługa Klienta” w serwisie bankowości internetowej Citibank Online.

Zostaną usunięte linki: Wysłane wiadomości w sekcji Obsługa Klienta oraz Zamów wyciąg w sekcji Informacje o koncie.

W zamian zostaną dodane nowe funkcjonalności:

  • rozbudowane linki w sekcji Obsługa Klienta: Reklamacje, Usługi, Co myślisz o naszym Banku? służące do kontaktu z bankiem.
  • dodana zostanie opcja zachowaj wiadomość dla aplikacji: Polecenie Zapłaty oraz Przelewy zagraniczne.
  • opcja zamówienia wyciągu papierowego będzie dostępna w sekcji Usługi > Zamów > Wyciąg
  • Wiadomości wysłane do klienta do dnia 3 grudnia 2005 r. zostaną usunięte z serwisu w momencie wdrożenia nowej funkcjonalności.

www.prnews.pl

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony