Zmiany w serwisie internetowym NORD/LB Bank Polska

 

 

NORD/LB Bank Polska wprowadził zmiany w serwisie internetowym (www.nordlb.pl). Zmianie uległ wygląd i zawartość strony głównej oraz formularz kontaktu.

 

Strona główna zawiera obecnie dodatkową sekcję powitalną, na której udało się zmieścić syntetyczną informację o charakterze i modelu biznesowym NORD/LB Bank Polska, stylistycznie nawiązującą do kształtu planowanej w najbliższym czasie reklamowej kampanii wizerunkowej banku. Dotychczasowe aktualności znalazły się po stronie prawej, z dołączanymi ikonkami zdjęć, co urozmaica wygląd całej strony głównej.

 

Zmianie uległ też formularz kontaktu z bankiem. Został on tak skonstruowany, żeby powiązać tematykę pytań klientów z linią biznesową. W tej chwili osoba zamierzająca wysłać do banku pytanie za pośrednictwem stron www ma do wyboru odpowiednie pola tematyczne, których wybór determinuje adresata maila. I tak pytania dotyczące bankowości transakcyjnej trafiają bezpośrednio do departamentu bankowości transakcyjnej, finansowania i kredytów – do departamentu klientów korporacyjnych, instrumentów zabezpieczających, transakcji walutowych czy lokat – do departamentu skarbu, itd.

 

Serwis informacyjny banku będzie w dalszym ciągu rozwijany – w najbliższym czasie planowane jest m.in. wprowadzenie historycznych kursów walut. Równolegle rozbudowywany jest serwis bankowości transakcyjnej NORD/LB NET.