Zmiany w serwisie transakcyjnym MultiBanku

19 marca 2006 roku wprowadzone zostały zmiany do serwisu transakcyjnego MultiBanku. Oto niektóre spośród nowych funkcjonalności, jakie pojawiły się w serwisie:

Usługa maklerska – nowa usługa skupiona w Centrum Oszczędzania umożliwia inwestowanie za pośrednictwem MultiBanku na rynku akcji i obligacji. Usługa maklerska jest zintegrowana z rachunkiem MultiKonto i pozwala na składanie zleceń na rachunku maklerskim bezpośrednio w serwisie transakcyjnym MultiBanku. Usługa maklerska zostanie uruchomiona w najbliższych tygodniach.

Przelewy zdefiniowane podatkowe oraz przelewy zdefiniowane do ZUS – obecnie, obok zwykłych przelewów zdefiniowanych, można również zdefiniować przelewy specjalne: przelewy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz przelewy do organów podatkowych.

Dodatkowa autoryzacja przelewów zdefiniowanych – podczas definiowania przelewu użytkownik może wskazać, że wykonanie tego przelewu będzie wymagało podania hasła jednorazowego.

Przelew zdefiniowany wymagający dodatkowej autoryzacji umożliwia edycję wszystkich danych przelewu w trakcie jego wykonywania (przelewy zdefiniowane nieautoryzowane mają nadal zablokowaną edycję danych odbiorcy podczas wykonywania).

Możliwość zdefiniowania do 999 przelewów na jednym rachunku (dotychczas 99). W przypadku, gdy na rachunku została zdefiniowana duża liczba przelewów w serwisie aktywowany jest dodatkowy filtr ułatwiający znalezienie konkretnego przelewu zdefiniowanego na liście.

Wiadomości – funkcja umożliwiająca prezentowanie informacji wybranej grupie klientów banku za pośrednictwem serwisu transakcyjnego. Nowe wiadomości przekazane przez MultiBank są wyświetlane bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu.

Wnioski – nowa część serwisu, w której w przyszłości pojawią się elektroniczne formularze wniosków (z możliwością wnioskowania o nowe produkty lub składania innych dyspozycji bezpośrednio z internetowego serwisu transakcyjnego).

Pomoc ekranowa – nowa funkcja zastępująca dotychczasową pomoc kontekstową. Obecnie każdy ekran serwisu transakcyjnego posiada własną pomoc aktywowaną przy użyciu akcji Pomoc umieszczonej w górnej części ekranu. W oknie pomocy umieszczone są podstawowe informacje o danym ekranie, opis każdego pola oraz inne przydatne informacje.

Dodatkowe usprawnienia w nawigacji po serwisie – w ekranach formularzy wprowadzono funkcję autofocusa (ustawiającego bezpośrednio po wyświetleniu ekranu pozycję kursora w pierwszym polu edycyjnym) oraz możliwość zatwierdzania zmian i przejścia do następnego kroku formularza przy użyciu przycisku “Enter”.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony