Program lojalnościowy w Nordea Bank
Nordea Bank Polska wprowadził do oferty program lojalnościowy dla klientów indywidualnych i ich rodzin – Nordea Benefit.
W ramach programu Nordea Benefit można otrzymać status: Klienta Brązowego, Klienta Srebrnego lub Klienta Złotego. Status zależy od zakresu współpracy klienta z bankiem, m.in. od liczby produktów, z których korzysta oraz od wysokości środków zgromadzonych w ramach określonych produktów.
Każdy, kto uzyska status Klienta Srebrnego lub Złotego, zyskuje:
- niższe opłaty za i prowizje za korzystanie z wybranych produktów i usług bankowych
- wyższe oprocentowanie rachunku Nordea Progres
- niższe oprocentowanie kredytu w rachunku.
Do programu można przystąpić indywidualnie lub z członkami najbliższej rodziny, korzystającymi z produktów i usług banku Nordea.
Status Klienta Srebrnego można uzyskać, jeśli posiada się trzy produkty, których suma wartości wynosi co najmniej 25 000 zł. Mogą to być na przykład rachunek Nordea oraz lokata i kredyt mieszkaniowy albo rachunek Nordea oraz kredyt w rachunku i jednostki funduszy inwestycyjnych oferowanych przez bank.
Aby uzyskać status Klienta Złotego, trzeba posiadać pięć produktów (w tym, podobnie jak w przypadku Klienta Srebrnego, rachunek Nordea), których suma wartości wynosi co najmniej 125 000 zł.