Bank Pekao rozszerzył zakres Pakietu Pomocnego w Eurokoncie

Bank Pekao SA rozszerzył zakres Pakietu Pomocnego, który otrzymuje każdy posiadacz rachunku Eurokonto.

Pakiet Pomocny, który od 2003 roku stanowi jeden z elementów Eurokonta, to usługa typu assistance obejmująca pomoc w nagłych przypadkach, takich jak wszelkiego typu awarie domowe, np. pęknięte rury, zatrzaśnięte drzwi, awarie sprzętu RTV i AGD, a także, pomoc medyczną w Polsce i za granicą, oraz pomoc w przypadku awarii podczas podróży samochodem (w zakres usług wchodzi m.in. holowanie w razie wypadku, zmiana opony czy dostarczenie paliwa jeśli zabraknie go w czasie podróży).

Od pierwszego kwietnia 2007 roku do Pakietu Pomocnego dołączono dwa dodatkowe serwisy informacyjne:

  • Infolinię remontowo-budowlaną – której konsultanci odpowiadają na pytania dotyczące kwestii formalno-prawnych dotyczących budowy, remontu mieszkania, a także zakupu działki, domu lub mieszkania; przekazują informacje o podatkach, umożliwiają także dostęp do bazy adresów biur notarialnych czy sklepów z materiałami budowlanymi.
  • Infolinię prawną – przekazującą informacje z zakresu prawa pracy, zasad ubezpieczenia społecznego, świadczeń emerytalnych, prawa gospodarczego, a także informacje ułatwiające znalezienie pracy;

Dodatkowym elementem Pakietu Pomocnego przy Eurokoncie Plus, VIP i Prestiż, dostępnym od pierwszego kwietnia jest usługa Osobistego Asystenta (concierge), który na życzenie klienta może np.: rezerwować bilety lotnicze i kolejowe, hotele, samochody, bilety do kin i teatrów, zamawiać taksówki, dostawę kwiatów, wejściówki na wydarzenia sportowe i koncerty, a także dostarczać informacje o podróżach i turystyce.