Praca oddziałów Banku BPH w dniach 30 listopada – 3 grudnia

W związku z planowanym podziałem Banku BPH w najbliższy weekend ulegną zmianie godziny pracy oddziałów banku, zaś elektroniczne kanały dostępu do rachunków będą niedostępne.

W piątek 30 listopada oddziały Banku BPH będą prowadziły obsługę klientów do godziny 18.00. W sobotę i niedzielę (1 i 2 grudnia) Oddziały nie będą obsługiwały klientów. W poniedziałek 3 grudnia oddziały Banku BPH rozpoczną pracę normalnie.

W piątek 30 listopada klienci będą mogli składać i realizować wszystkie dyspozycje, z wyjątkiem wniosków o przeniesienie rachunków pomiędzy oddziałami, które będą przyjmowane do 29 listopada włącznie.

Placówki partnerskie Banku BPH będą prowadzić obsługę klientów w dniu 30 listopada do godziny 18.00; 1 i 2 grudnia nie będą obsługiwały klientów.

Elektroniczne kanały dostępu do rachunków, w tym System Bankowości Internetowej Sez@m i M@kler, System Bankowości Internetowej dla klientów korporacyjnych BusinessNet, System Bankowości Elektronicznej MultiCash, a także serwisy bankowości telefonicznej będą niedostępne dla klientów od piątku 30 listopada od godziny 19.00 do poniedziałku 3 grudnia do godziny 6.00.
Obsługa w bankomatach oraz obsługa operacji wykonywanych przy użyciu kart płatniczych będzie przebiegać bez zakłóceń na dotychczasowych zasadach.

Na wszelkie pytania i wątpliwości związane z przypisaniem rachunków lub samym procesem podziału banku odpowiedzą doradcy banku w oddziałach. Pełną listę oddziałów z oznaczeniem banku docelowego można znaleźć w każdej placówce Banku BPH, a także na stronie internetowej www.bph.pl