160 tys. szkód zgłosili klienci Ergo Hestii w 2006 r.

 

Do blisko stu szkód ubezpieczeniowych miesięcznie wzrosła liczba spraw finalizowanych przez jednego likwidatora Ergo Hestii. W 2006 roku klienci sopockiego ubezpieczyciela – detaliczni i korporacyjni zgłosili o blisko osiem tysięcy szkód więcej niż podczas 2005 roku. Czas likwidacji szkody w wielu przypadkach znacznie się skrócił.

W 2006 roku klienci Grupy Ergo Hestia zgłosili prawie 160.000 szkód, zarówno z zakresu ubezpieczeń indywidualnych, jak i korporacyjnych. Jest to liczba o blisko osiem tysięcy większa od odnotowanej w 2005 roku, w którym jeden likwidator miesięcznie realizował średnio osiemdziesiąt spraw.

– Te liczby pokazują skalę naszego przedsięwzięcia. Oczywiście dla każdego klienta najbardziej istotna jest skala indywidualna: ile trwa i jak przebiega likwidacja jego, konkretnej szkody. – zauważa Wiesław Puławski, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Ergo Hestii. – Mam dobre wiadomości: na skrócenie czasu likwidacji szkód wpływają zarówno wzrastająca wydajność naszego systemu, jak i nowe procedury, takie jak wprowadzona w ubiegłym roku likwidacja niektórych szkód majątkowych bez oględzin. W ich przypadku cała likwidacja “przez telefon” zamyka się w ciągu kilku dni.

Bez konieczności dokonywania oględzin likwidowane są mniejsze szkody komunikacyjne i inne majątkowe. By zgłosić szkodę w Ergo Hestii, wystarczy jeden telefon. Nagrodzony w 2006 roku Godłem Promocyjnym “Teraz Polska” system likwidacji szkód Ergo Hestii opiera się na zintegrowanym współdziałaniu całodobowej infolinii, ogólnopolskiej sieci mobilnych ekspertów, którzy w miejscu wskazanym przez klienta dokonują oględzin i kompletują niezbędną dokumentację, a wreszcie – specjalistów w sopockim Biurze Likwidacji Szkód. System ten jest do dyspozycji osób i firm ubezpieczonych w Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i MTU Moim Towarzystwie Ubezpieczeń SA.

Ergo Hestia jest również partnerem platformy ubezpieczeń SUPERMARKET Ubezpieczeń Samochodowych, uruchomionej przez mBank i BRE Ubezpieczenia TU SA. Klienci, którzy na platformie ubezpieczą samochód w ramach oferty Go!Direct, mają do dyspozycji sprawdzony system likwidacji szkód Ergo Hestii.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony