BRE Bank proponuje nową jakość oferty dla przedsiębiorców

Od 10 lutego 2006 r. BRE Bank oferuje obecnym i potencjalnym klientom korporacyjnym zamiast zwykłego rachunku, Zintegrowaną Umowę Rachunku Bankowego (ZURB). ZURB to pakiet kilku najczęściej wykorzystywanych przez przedsiębiorców produktów, powiązanych bezpośrednio z rachunkiem.

 

Zintegrowana Umowa Rachunku Bankowego to rozwiązanie biznesowe, które otwiera klientom automatycznie, bez konieczności zawierania jakichkolwiek dodatkowych umów, możliwość korzystania z:

 

  • rachunku bieżącego i pomocniczego,
  • internetowego systemu bankowości elektronicznej – iBRE,
  • lokat terminowych oraz natychmiastowych transakcji wymiany walut,
  • wpłat i wypłat gotówkowych zamkniętych,
  • kart płatniczych.

Wszyscy klienci BRE Banku, którzy zdecydują się na ZURB otrzymują bezpłatnie dostęp do rachunku on-line za pomocą internetowego systemu bankowości elektronicznej iBRE, zapewniającego łatwą i intuicyjną obsługę, a ponadto:

 

  • zarządzanie rachunkami 24h/dobę,
  • zaawansowany moduł raportowy,
  • wymianę danych w postaci zleceń i baz kontrahentów pomiędzy iBRE a systemami finansowo-księgowymi klienta,
  • personalizację ustawień (limity, uprawnienia).

Klienci korporacyjni, korzystający z  ZURB, uzyskują  za pośrednictwem systemu iBRE  możliwość otrzymywania bezpłatnie  wyciągów drogą  elektroniczną, udostępnianych w formacie HTML. Wyciągi zawierają zakres informacji właściwy dla dowodów księgowych. Zastosowane standardy zabezpieczeń gwarantują bezpieczną transmisję  informacji w niezmienionej formie do adresatów – pracowników firmy, dysponujących uprawnieniami do otrzymywania wyciągów. Elektroniczna forma szybkiej i bezpiecznej komunikacji dotyczy również dostarczania klientom informacji o zmianach regulaminów czy Taryfy prowizji i opłat bankowych.

 

W ramach ZURB klienci uzyskują elastyczność w zakresie definiowania sposobu i trybu pobierania prowizji i opłat za realizację różnego typu dyspozycji dotyczących produktów objętych pakietem ZURB.

 

Zaletą ZURB jest też wygodna forma przekazywania klientom dokumentacji – dotychczasowy pakiet regulaminów i umów w formie papierowej został zastąpiony płytą CD-ROM, zawierającą wszystkie niezbędne dokumenty w formacie PDF.

 

Wniosek o Zintegrowaną Umowę Rachunku Bankowego został maksymalnie uproszczony. Potencjalni  i obecni klienci zainteresowani nawiązaniem współpracy z BRE Bankiem mogą wnioskować o otwarcie Zintegrowanego Rachunku Bankowego kontaktując się z dowolnym oddziałem banku bądź wypełniając formularz „Otwórz rachunek” dostępny na stronach internetowych banku (www.brebank.pl/otworzrachunek/).

 

Z nowego pakietu produktów mogą skorzystać również firmy, które aktualnie korzystają z sytemu typu home banking – BRESOK.