Bankowość elektroniczna w Banku BISE
Od połowy października Bank BISE proponuje swoim klientom korzystanie z bankowości elektronicznej.
Teraz bez potrzeby wychodzenia z domu każdy z klientów korzystających z nowej usługi będzie mógł wykonać przelew, sprawdzić stan konta, a od grudnia także założyć lokatę, złożyć zlecenie stałe czy sprawdzić harmonogram spłaty kredytu. Usługa została przygotowana głównie z myślą o mikro firmach, klientach indywidualnych oraz fundacjach i stowarzyszeniach.
Oprócz serwisu internetowego można też korzystać z serwisu telefonicznego, w którym konsultanci BISE udzielają informacji o rachunkach, kredytach i lokatach klienta.
Korzystanie z bankowości elektronicznej kosztuje 3 zł miesięcznie, przelew 50 groszy (zarówno w przypadku firm jak i klientów indywidualnych). Umowę o korzystaniu z usługi można podpisać w każdej z 45 placówek Banku BISE. Uruchomienie usługi następuje w momencie podpisania umowy.
Nowa usługa jest wprowadzana w BISE pod hasłem „Twój Bank w Twoim domu Poczuj wygodę własnego konta”. Każdy klient po podpisaniu umowy otrzymuje specjalny pakiet startowy, w którym znajdują się: przewodnik, karty kodów, hasła dostępu oraz para białych kapci z czerwonym pomponem. Zależy nam na tym aby klienci korzystający z tej usługi rzeczywiście poczuli się jak u siebie w domu a więc bezpiecznie i wygodnie – mówi Piotr Ludwisiak – odpowiedzialny za wdrożenie bankowości elektronicznej w Banku BISE. Dodatkowo we wszystkich oddziałach zawiesiliśmy czerwone hamaki symbolizujące wygodę i kojarzące się wakacyjnie-domowo. W kapciach, na hamaku, w domu czy na wakacjach dzięki bankowości elektronicznej zawsze można zrobić przelew, a potem odwrócić się na drugi bok i zasnąć – śmieje się Ludwisiak.