Kampania reklamowa promująca sieć GEpard uhonorowana nagrodą EFFIE

W rozstrzygniętym w tym tygodniu konkursie EFFIE Awards 2005 kampania promująca sieć dealerów samochodów używanych GEpard otrzymała brązową statuetkę w kategorii usług finansowych (złotej i srebrnej statuetki nie przyznano). W konkursie EFFIE, jednym z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, startują najbardziej skuteczne kampanie reklamowe z poprzedniego roku w poszczególnych kategoriach branżowych.

Kampania reklamowa „Zdrowe samochody” promująca sieć GEpard miała dwa podstawowe cele: zbudowanie świadomości marki GEpard wśród potencjalnych nabywców samochodów używanych oraz poprawę wizerunku komisów samochodowych.

Nagrodzona kampania odbyła się w 2004 roku i trwała przez trzy miesiące: sierpień, wrzesień i październik. Kampania obejmowała telewizję, prasę, outdoor, internet oraz dystrybucję ulotek reklamowych. Wiodącym motywem kampanii były klisze rentgenowskie, kojarzące się z przejrzystością, badaniami lekarskimi i sprawdzaniem stanu zdrowia. Wyemitowano między innymi 700 spotów telewizyjnych i 130 ogłoszeń reklamowych w prasie. W efekcie kampanii wspomagana znajomość marki GEpard w grupie docelowej osiągnęła 24%. Oznacza to, że jedna czwarta potencjalnych nabywców używanych samochodów na pytanie, czy zna markę GEpard, odpowiadała twierdząco. Jednocześnie 71% klientów odwiedzających komisy GEpard pytało o program „Auto z gwarancją”. Liczba wizyt na internetowej witrynie www.GEpardauto.pl, gdzie można obejrzeć oferty samochodów, wyniosła podczas kampanii 70 tys., trzykrotnie przekraczając planowaną liczbę wejść.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony