Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych po roku działania
Minął ponad rok od uruchomienia wspólnej platformy ubezpieczeniowej mBanku i BRE Ubezpieczenia. W ciągu roku klienci mBanku wykupili 82 tys. polis.
Na podstawie zebranych w ciągu roku danych powstał profil klienta ubezpieczającego się w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych. Kto korzysta z Supermarketu przez Internet? Największą grupę stanowią mężczyźni – 86%, z kolei 14% to kobiety. Najliczniejsza grupa wiekowa to osoby pomiędzy 26 a 40 rokiem życia, stanowiące ponad dwie trzecie klientów SUS. Ponad połowa (ok. 60%) posiadaczy polis zakupionych w SUS to osoby będące w związkach małżeńskich. Wśród klientów mBanku niezmiennie dominują osoby ze średnim i wyższym wykształceniem, korzystające na co dzień z Internetu.
Najczęściej samochody zarejestrowane były w województwach mazowieckim, śląskim, łódzkim, dolnośląskim, wielkopolskim i pomorskim. Wśród najliczniej reprezentowanych miast były Warszawa, Łódź, Wrocław i Kraków.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku.
Składając wniosek o ubezpieczenie w SUS można wybrać płatność na dwie, cztery bądź 12 rat, a o płatnościach pamięta bank. Klienci mają również możliwość wyboru polisy AC w 3 wariantach: minimum, medium i maximum, pozwalające dopasować do swoich potrzeb zakres ubezpieczenia i cenę. Najczęściej wybierany był wariant maximum (42% klientów), oferujący najszerszy zakres ochrony.
W Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych ubezpieczane są pojazdy osobowe o każdej pojemności, których wiek nie przekracza 12 lat. Obecnie każdy klient może sprawdzić ofertę, korzystając na stronie www.mBank.pl z kalkulatora umożliwiającego sprawdzenie oferty OC/AC. Ostatnio uruchomiona została także sprzedaż polis przez telefon.
Specjalnie na rocznicę startu SUS mBank wznowił promocję „Gwarancja Najniższej Ceny”. W ramach promocji, klienci, którzy po zakupie polisy w SUS otrzymają tańszą propozycję od konkurencji dostaną zwrot nadpłaty. Akcja potrwa do 13 marca.