Indeks ufności konsumentów Conference Board

Indeks ufności konsumentów Conference Board

indeks publikowany przez niezależny instytut badawczy globalnej koniunktury i jednocześnie organizację non-profit Conference Board. Wartość indeksu jest skutkiem wyników badań przeprowadzanych co miesiąc na grupie 5 000 gospodarstw domowych w całym kraju. Wskaźnik zawiera w sobie opinie ankietowanych konsumentów na temat aktualnych i przyszłych warunków gospodarczych. Respondenci oceniają: warunki gospodarcze, liczbę dostępnych miejsc pracy, dochód gospodarstwa domowego. Publikacja danych następuje zazwyczaj w ostatni wtorek miesiąca. Patrz też: wskaźniki wyprzedzające koniunktury.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony